torsdag 17 januari 2008

torsdag och jag borde sova...

Oj! Jag känner mig plötsligt manad att skriva ett nytt inlägg trots min motvilja mot att blogga! Måste ju tacka för kommentarerna från Ann-Louise, Ulrika, Eva och Camilla.
Inte förväntade jag mig att någon skulle hitta hit... men visst är det kul!!

Hade tänkt att jag skulle komma i säng tidigt idag eftersom jag fortfarande är så trött (det blir ju tidiga mornar för att hinna med bussen till jobbet) men så fastnade jag här.

Önskar bara att jag var lika duktig på att skriva och lägga in bilder som ni andra... men jag lär mig nog så småningom.

Blev lite glad idag för jag fick bekräftelse på en order på garn som jag gjort. Nu väntar jag bara på leverans och på att muddmönstret för månadens mudd från sticka mera klubben ska komma! Sålde ett par lovikkavantar idag oxå! (lagom att betala det nya garnet med!)

Nej! nu ska jag nog se till att jag drömmer några söta drömmar!

Ha det så bra där ute,vart ni än är! (vad var det han sa i den där gamla polisserien... efter briefingen?)

1 kommentar:

Smycka sa...

Night hawk: -Good nigth America, wherever you are!

Eller något liknande. *hihi*

kramiz
Ulrica =o)