tisdag 19 februari 2008

vilken dag!

Ja det här har varit en dag då mycket har hänt på kort tid.
Jag har hunnit med att jobba, vara hos tandläkaren och bryta sönder min ena sticka.
Jobbet var bara bra. Jag har ju så gulliga elever! Sedan gick det utför! Tandläkaren ville ha 575 kronor bara för att jag råkat passera 30års gränsen! Dessutom bokade de in mig på nya tider, så om inget ytterligare dyker upp så kommer de att tjäna ca 3500 kronor på mig inom kort. Suck! Men det är ju inget annat att göra än att se glad ut och betala. Jag måste se till att komma ihåg de där flourtabletterna! Sedan när jag skulle packa ihop mig själv och gå till bussen lyckades jag bryta till min sticka så den gick av. Alla maskorna (nästan i alla fall) ramlade av, och jag som bara hade ett par varv kvar!! Fast allt är ju inte nattsvart... det finns faktiskt ljus i tunneln:) Supergulliga Ann-Louise erbjöd att jag skulle få låna ett par nr 7 av henne. Det är tur att det finns gulledrakar (dom är sötare än änglar!!!!).
jag ska börja på de där muddarna oxå... det var ju därför som jag började blogga. Får nog ta och sätta igång. Undrar föresten när Torbjörn kommer hem från träningen.... börjar bli lite hungrig ju :)

1 kommentar:

Smycka sa...

Inget skoj att gå till tandis! =,o(
Gillar dem inte! Angående stickan, det är ju tur att Ann-Louise bor "i närheten". *hihi* That´s what friends are for! *fniss*

Hoppas vi syns snart igen!
Kram
Ulrica =o)