onsdag 5 mars 2008

onsdag

hum... två dagar i rad... med inlägg!! Jag överraskar verkligen mig själv!
Idag har varit en bra dag. Har en kort dag på jobbet på onsdagar och barnen har varit urgulliga som vanligt. Sedan tog jag bussen hem, gick och åt på rådhuscaféet (mozarella och pesto är sååååå gott!) och sedan var det dags för dagens höjdpunkt: massagen!!!!! Jag har missat två tider i rad, så nu var det verkligen på tiden! Känner mig som en ny....fast mycket trött....människa. Avslutade dagen med att lyssna på "Djävulen bär Prada" medan jag låg i badet tills vattnet blev kallt. Det kan inte bli så mycket bättre. Jo... det förstås... det hade varit ännu trevligare om Torbjörn varit hemma.... Suck!

Hade förresten en trevlig busschauför på bussen hem idag. Det är alltid trevligt med folk som är glada och trevliga och som visar intresse för det man gör; i detta fall stickar...som vanligt:))

dags att sova!

God natt

Inga kommentarer: