måndag 5 maj 2008

hemma efter en skön helg



Då var det måndag igen och jag är hemma från en helt underbar helg i Halmstad. Det var ju långledigt så jag passade på att åka och hälsa på Torbjörnen (så slapp han åka för en gångs skull). Jag upptäckte att det var väldigt smidigt att ta tåget dit och att man skulle kunna ta just samma tåg om man skulle vilja åka ner till tex Helsingborg.


Jag åkte redan på onsdag kväll så att helgen skulle bli så lång som möjlig. Fast torsdagen bestämde sig för att regna bort. Vi passade på att bara slappa, titta på tv och att sova (välbehövligt!). Sedan slog vädret om och det blev soligt och varmt. Långa promenader på stranden, på berget och shopping på stan gjorde att vi blev ganska trötta i benen, men vad lindrar väl det bättre än en glass? Söndagen kom alldeles för fort. Hade verkligen ingen lust att åka hem. oh well!


jo ja just ja! mina aprilmuddar är ju klara sedan någon vecka tillbaka... dags kanske att på upp dem på nätet så att man är med i leken:)
imorgon är det dags för stickcafé igen och det ser jag fram emot. Hum! jag känner att jag börjar bli ganska osammanhängande nu så det är väl dags att säga natti natti och retirera in i sängkammarens bolstervärld.
god natt!

2 kommentarer:

Smycka sa...

Snygga! Synes tomorrow!

Sussa gott
Kram
Ulrica =o)

Pärlmudden sa...

Vad fina de blev!!
Ses ikväll!
KRAMEN