onsdag 14 maj 2008

onsdag

Då har jag äntligen klarat av tandläkarbesök nummer 2. Det tog tid och pengar men det är det ju värt att slippa att ha ont. Jag har verkligen haft turen att få en väldigt bra tandläkare oxå som är väldigt försiktig och som inte sparar på bedövningen eftersom jag är så sjåpig.

Har fått tjänstefördelningen inför nästa läsår och kan väl bara säga att jag inte är nöjd. Får se vad jag kan göra åt det... om det nu finns något att göra åt det.

Tur att man har stickningen att ta till för att rensa tankarna. Jag håller nu på med en grön sjal med flät- och hålmönster. Ser ut att kunna bli bra. Sedan har jag ett par virkade vantar till på gång och så är det ju förstås månadens muddar som ligger och väntar på pallen bredvid fåtöljen, men jag får nog erkänna att just nu är det sjalen som är mest intressant.

Pratade med Camilla igår om Brunskog och känner mig verkligen taggad inför detta. Vad många frågor som dyker upp i huvudet om hur man ska dekorera och fixa för att sakerna ska komma till sin rätt på bästa sätt. Hur ser det ut där vi ska stå och hur ska jag få dit allting på bussen? Hum! Jag kanske skulle prata med Anna-Lill som oxå ska vara med på samma mässa?! Skulle eventuellt kunna gå... om hon inte har bilen full förstås : )

ja... mycket att fundra på....


god natt

Inga kommentarer: